FO: Xnit

P1020781

Mina Xknit halvvantar är färdigstickade! Kul och snabbstickat projekt. Jag gillar verkligen effekten av de lyfta maskorna.

P1020785

Det förvånar mig alltid hur väldigt lite garn det går åt till halvvantar. Jag använde mig av Drops Fabel och det gick åt 35 gram vitt och 15 gram turkost, så jag har garn kvar till att göra ett par till, fast i omvänd färgordning. Enligt mönstret skulle man sticka på 3 mm, men jag har löjligt små händer, så jag använde 2.5, och det blev alldeles lagom.

P1020782

Ravelry länk

2 thoughts on “FO: Xnit

Leave a Reply

