Stickinspiration del 1

När jag ser på tv-serier, så gör jag det nästan uteslutande på datorn. Fördelen med det är att det går att screencappa när man ser något intressant, som ett snyggt stickat plagg. Jag har en folder som helt enkelt heter Stickinspiration där bilderna samlas. Sen att det inte blir något mer gjort med dem är ju en annan sak. Nån gång ska jag försöka hitta liknande mönster på Ravelry, eller, mycket eventuellt, försöka mig på det själv. Men för stunden ligger de bara i foldern och är fina.

stickinspnash1
Nashville. Åh, vad jag älskar Nashville. Musiken är fantastisk!

stickinspnash2
Också Nashville. Jag gillar verkligen konstrasten mellan räta och aviga på den här tröjan.

stickinspsanct
Sanctuary – Kanadensisk sci-fi serie. Väldigt frustrerande serie, ibland fantastiskt bra, ibland urusel. Numera nedlagd.

stickinsphow
How I Met Your Mother – Den här är från en gammalt avsnitt. Jag gav upp How I Met Your Mother för några säsonger sedan. Men jag vill verkligen ha en stickad klänning med röda detaljer!

stickinspholly
Hollyoaks – Lite pinsamt att vara fast i en brittisk ungdomssåpa, men så kan det vara. Den här tröjan är så mysig!

Leave a Reply

