En sista Chili Gredelin härva

Onlinegarnbutiken Chili Gredelin har slagit igen. Väldigt tråkigt. Jag har köpt en del garn därifrån, och alltid varit supernöjd, särskilt med de fantastiska färgerna. Egentligen har jag köpstopp på spetsgarner för jag har så mycket i min stash, men när det nu var slutförsäljning kunde jag inte motstå en sista härva.

P1020776

Färgerna är precis lika underbara som vanligt. Vad det ska bli av den vet jag inte än, men det kommer med all säkerhet att bli vackert.

Leave a Reply

