Bostadssökning och Maria Lang

Det blir inte så mycket bloggande just nu, och inte stickande eller läsande heller för den delen. Jag har precis fått veta att jag fått jobb, ett riktigt drömjobb, och jag är så glad. Det enda problemet är att jag börjar i mitten av maj, i Karlstad, en stad där jag aldrig varit, och inte känner någon. Så det är intensivt letande efter bostad som gäller just nu. Spännande men skrämmande på samma gång.

Lite böcker måste ju dock hinnas med. Jag läste nyligen Maria Langs första bok, Mördaren ljuger inte ensam. Blev störförälskad, och sprang genast till biblioteket efter nästa. Men jag blev minst lika förtjust i bokomslaget som i själva boken.

Titta bara!
lang1

Det är så löjligt snyggt! Jag är inte nöjd med att ha det i bokhyllan, jag vill ha det på väggen! Det är Norstedts som i år börjat ge ut nyutgåvor av Maria Langs böcker, och omslagen är lika snygga allihop.

lang3lang2lang4

lang5lang6

Jag kontaktade Norstedts och frågade om de kommer att komma ut i pocket också (jag har varken råd eller plats med inbundna böcker), men det var inte bestämt än. Hoppas!

One thought on “Bostadssökning och Maria Lang

  1. A person necessarily help to make critically articles I would state.
    This is the very first time I frequented your website page and so far?

    I surprised with the analysis you made to make this particular submit amazing.
    Wonderful job!

Leave a Reply

